woensdag 8 augustus 2012

Wish

Zo, op de valreep nog even een kort berichtje van mij.

Vandaag heb ik een kaartje met een afdrukje van Mo Manning, ook al zo leuk.




























Ik weet helaas de naam van dit papier niet meer, had het randje er al afgehaald.























Heb haar weer inkleurd met de flexmarkers en ietsje teveel stickels op haar vleugels gedaan.



















Verder nog wat bloemetjes uit mijn voorraad.

Dit was even een kort berichtje, zie dat het al laat is en morgen gaat de wekker weer om half 6.

Welterusten allemaal.

Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

Jeannette zei

hoi Yvon, leuk weer met regelmaat je kaartjes te zien, dit is inderdaad een leukie hoor, Mo Manning stempels zijn echt leuk. Die stickels op de vleugeltjes maakt het toch een beetje extra feestelijk toch? heel leuk geheel weer, groetjes, Jeannette

marion zei

Wat een schatje, schitterend kaartje. Liefs, Marion

martine zei

hoi zus, vanuit Oostenrijk een berichtje....leuke stempel.... ik kan niet wachten om thuis te komen, om kaartjes te maken en gewoon weer lekker in m,n eigen bedje te liggen en op m,n eigen bank te zitten.....tot gauw