maandag 7 november 2011

Christmas Sparkle

Goedenavond allemaal,

Hier dan mijn tweede kaartje die ik afgelopen zondag heb gemaakt. Het was de bedoeling om de strook van het DT papier met bloemen in de andere hoek te plaatsen, maar, ik was te snel en toen zat het al vastgeplakt. Het papier is trouwens van de nieuwe serie van Magnolia.



Tilda weer ingekleurd met de Derwentpotloden en wat stickels op het t-shirt en de toverstaf.
Achter het afdrukje weer een stukje wondgaas. En inderdaad Marianne, wat moet die fabriek niet denken zeg, het wondgaas valt niet aan te slepen.



Op deze foto zijn de stickels iets beter te zien. Ik heb er ook nog wat roosje opgeplakt die ik ooit bij het Kruidvat heb gekocht.



Weer een label bewerkt met crackle-paint en daarna het stempeltje erop gestempeld.
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige kaart. Ben benieuwd wat jullie van deze vinden. (verschilt niet zo veel natuurlijk)

6 opmerkingen:

Marianne Reijgersberg zei

Oh wat mooi weer. En dat papier is ook prachti. Mooi gecombineerd met de kleuren van je afdrukje.
En wat geeft dat cracklepaint een leuk effect.
Groetjes Marianne

Fleur zei

So beautiful Yvon, the tag looks great.
Hugz Fleur xXx

Stephanie zei

So beautiful Yvon :) x

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Ik heb ook net een kaart af met dezelfde prachtig papier. Het labeltje met crackle paint is super leuk! Ook een idee om te onthouden.
groetjes, Marlies

Ellen zei

Deze is ook leuk hoor! En crackle paint is toch wel erg leuk. Weer iets om te willen hebben, dat lijstje wordt nooit korter op deze manier :)

groetjes, Ellen

anita01 zei

Hej Yvon,

Ja ja dit is helemaal mijn ding, en je label...fantastisch erbij zeg...ik hou ervan.

Warme groetjes,
Anita