vrijdag 12 augustus 2011

Voor Lisa

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie mijn blogje weer hebben gevonden. Ik heb er inmiddels een aantal nieuwe volgers bij en die wilde ik van harte welkom heten. Heel leuk dat jullie mij willen volgen.

Ik heb vandaag een kadodoosje gemaakt. Mijn zoon is helemaal verliefd op een meisje bij hem op de wielervereniging en hij wil haar een kettinkje kado doen. Maar dat moet dan wel in een mooi doosje hoor mam! Natuurlijk jongen.
Ik had voor mijn verjaardag een aantal van deze hartjesdoosjes gekregen en dat vond ik wel toepasselijk. Ik heb het doosje eerst geverfd met Distress crackle paint picket fence en ik moet zeggen dat is echt een leuk effect.



Toen het droog was heb ik er een lintje omheen geplakt en met de alfabet clear stempels van Kars heb ik haar naam op de deksel gestempeld.



Verder heb ik er nog 2 bloemetjes opgeplakt met een pareltje in het hartje en met glimmer mist bewerkt. Dit is helaas niet goed te zien op de foto, maar geloof me, het glittert. Het is een ketting met een engeltje eraan geworden. Wat een schat toch.



Hier een close-upje van de bloem, je ziet een klein beetje glittertjes.



Ik had in eerste instantie op de bodem haar naam gestempeld, maar vond het toch leuk om het ook op het dekseltje te zetten. Gijs is helemaal blij met het doosje. Hij moet nu alleen nog de moed verzamelen om het aan zijn Lisa te geven. En dat terwijl ze al 6 weken "verkering" hebben.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Iedereen een heel fijn weekend en tot de volgende keer.


8 opmerkingen:

Inger Harding zei

What a beautiful and sweet box Yvon!!!
Lovely colours and I love that little angel!
Have a nice weekend.

♥ Hugs, Inger

Ellen zei

Oh, die Gijs: wat een lekker ding is het toch! Je hebt een superleuk doosje gemaakt, dus daar gaat het niet aan liggen en zeker ook niet aan het kettinkje: zo lief! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar dat krijg is vast wel te horen!

groetjes, Ellen

Marianne Reijgersberg zei

Wat een schattig doosje. Hier moet hij wel mee gaan scoren.
En wat leuk dat kettinkje erbij.
Groetjes Marianne

Marjolein zei

Wat een schatje is die Gijs van jou zeg! En welk meisje zou daar nu niet blij mee zijn? Mooi doosje ook!

Groetjes, Marjolein

Marlies zei

Wat een super lief doosje heb je gemaakt, echt prachtig! Het doosje hieronder is ook super mooi!
groetjes, Marlies

Jeanette zei

This is really pretty Yvon and such a wonderful idea!
Hugs Jeanette xxo

Jane zei

Oh this is so beautiful Yvon! gorgeous colours and distressing! hugs, Jane x

Patricia Garcia zei

What a beautiful gift box, love all the crackle accents and the cute flower!

Hugs,
Patricia