zondag 21 augustus 2011

Kerstkaartje

Goedenavond allemaal,

Gisteren had ik nog een kaartje gemaakt (het moet niet gekker worden) en die wil ik julie nu graag laten zien.
Het afdrukje is een hAngler stangler en gekregen van mijn zus. Ik heb haar met de Derwentpotloden ingekleurd.
Verder heb ik het ongeloofelijk mooie papier van Maja Design gebruikt genaamd, Life in the Country, Peace and Quiet. Zo mooi, maar wel heeeel moeilijk om in te snijden hoor.



Verder heb ik mijn Martha Stewart pons weer gebruikt en een hartjesdoily. Het rode hart komt van het plaatstelijke hobby-winkeltje en verder heb ik er nog wat steentjes opgeplakt.



Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
De nieuwe werkweek gaat helaas alweer bijna beginnen dus ik stap vandaag maar eens optijd mijn bedje in. Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties en tot de volgende kaart.

5 opmerkingen:

Marianne Reijgersberg zei

Hij is mooi! En wat een gave stempel. De combinatie met het Maja papier is schitterend. En dat leuke hartje maakt het wel af.
Groetjes Marianne

Ellen zei

Wat een lieve stempel is dat, erg schattig, net als je kaart!
Werk ze en tot vrijdag (als het goed is).

groetjes, Ellen

Marlies zei

Een hele mooie kaart met prachtig papier en super leuke afbeelding! Leuke hart!
groetjes, Marlies

Kiki zei

leuk kaartje hoor.. de hanglar stanglars zijn toch altijd erg leuk!

Groetjes Kiki

susie zei

Dit is een schitterend kaartje Yvon !!
'k Heb daarnet ook jouw andere creaties bewonderd :)
Wat prachtig allemaal !!

Fijne avond nog :)