dinsdag 19 juli 2011

Love

Gelukkig schijnt hier vandaag de zon tussen de wolken door, dus daar ga ik zo meteen nog even lekker van genieten. Maar eerst wil ik jullie dit kaartje laten zien dat ik gisteren gemaakt heb.
Ik zat in een oude Magnolia Ink te bladeren en toen kwam ik een soort gelijke sketch tegen.
Ik heb het afdrukje natuurlijk weer ingekleurd met mijn Derwents en daarna uitgestanst met een nestabilitie. Aan de achterkant heb ik toen het lint vast gemaakt.



Ik heb papier van Tilda gebruikt en een stuk roze cardstock waarin ik met mijn nieuwe Martha Stewartpons twee hartjesrandjes in heb gemaakt. Daarna alles op elkaar geplakt.



Op de bloemetjes van Tilda heb ik wat stickels gedaan, maar die zijn op de foto helaas weer niet goed te zien. Een cursus fotograferen zou misschien iets voor mij zijn (lol).



Verder heb ik er nog een gardenia opgeplakt die ik gekocht heb bij Doe@ding en de hartjes ketting heb ik bij ons bij een tuincentrum gekocht. Zo leuk. Ik heb ook mijn nieuwe hartjesstans van Marianne Designe gebruikt. Super leuk vind ik die.

Ben zeer benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden. Vind hem zelf best gelukt.

Ik ga nog even van de zon hier genieten, tot de volgende keer.


9 opmerkingen:

Neline zei

Je kaart is prachtig geworden! Dit stempeltje vind ik toch 1 van de (vele) favorieten;)
groetjes
Neline

Janny zei

Leuk kaartje, en wat zijn ze verliefd he,
mooie bloemen ook.
gr Janny

Yvonne zei

Hee Yvon hij is echt mooi geworden!
Leuk stelletje is het he!
groetjes Yvonne

Het zonnetje in huis zei

Hallo Yvon,

Schitterende kaart !!

groetjes, Jaimie

Dena zei

Gorgeous wedding card! Wow that lace around the image looks amazing and I love all your details!!!
Hugs, Dena

Het zonnetje in huis zei

Hallo Yvon,

Ikke nog eens :-)

ik vind hier geen mailadres van je, kan jij mij aub even mailen dan op

jaimie.pisonier@telenet.be (staat punt tussen de namen)

Groetjes, Jaimie

Patricia Garcia zei

Hello Yvon, Oh what a lovely card!! pretty embellishments and sweet image!! Have a great weekend!

Hugs,
Patricia

Linda . J zei

Love your card Yvon,the image is adorable and love the colours, the paper is so delish.
Have a great weekend.
Hugs Linda

Marlies zei

Een super mooie trouwkaart, heel leuk gedaan met het lint en alle prachtige details en hele leuke afbeelding!
groetjes, Marlies