zondag 17 april 2011

Hello Baby

Vandaag weer even lekker aan de knutsel geweest. Ik heb een baby-kaartje gemaakt voor het nieuwe broertje van een "collega"-wielrennertje van Gijs Ik heb het waanzinnig mooie papier van Maja Design gebruikt. Ik blijf het zonde vinden om er in te snijden. Verder heb ik natuurlijk weer een afdrukje van Magnolia gebruikt en ingekleurd met de Derwentpotloden. Verder lekker veel stickels op de vleugeltjes en een hartjes doily gebruikt die ik van mijn moesje heb gekregen. Wat bloemetjes erop en klaar was ik weer. Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van alles met en over kleuren met Derwents - een geboortjekaartje. Welteruste voor straks en tot de volgende keer.

9 opmerkingen:

Dina zei

prachtig lief kaartje bedankt voor je deelname bij derwent

Lori zei

Your card is so beautiful, I love seeing this sweet image with the blue papers and flowers, just gorgeous!

Tracey zei

AW this is soo cute Yvonne :)
Hugs
Tracey
x

Patricia Garcia zei

Oooh this is too cute, love this image and the pretty colors too!! great card!

Hugs,
Patricia

Tab zei

Gorgeous card, Yvon, the papers are fabulous and I love the image!
Hugs Tab xxx

Ellen zei

Het is een schatje!

groetjes, Ellen

Chelsea zei

Oh Yvon, your card is so sweet! That image is just precious, beautiful layout.
Love,
Chelsea

Yvonne zei

Wauw, Yvon wat een schat van een kaart, zo ontzettend lief!
groetjes Yvonne

Dena zei

Yvon! How sweet and delicate! A beautiful baby card with perfect little touches!!!
Hugs, Dena