woensdag 9 februari 2011

Blogaward gekregen




Jaaaa, ik heb een award gekregen van Ellen . Dank je wel.

- Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster Blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.
- Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank diegene op haar blog voor deze award (da's wel zo aardig!).
- Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).
- Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben het niet nodig.

Ik geef de award dan ook heel graag door aan:

Alina

Marjolein

Yvonne

Dames, het is jullie van harte gegunt.

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Hoi Yvonne,

Dank je wel hoor. Ik zet hem op mijn blog!

Groetjes,
Marjolein

Ellen zei

Leuk hè?! zo'n award. Ik schreef bij Marjolein al dat mijn eigen toevoegingen (die tussen haakjes staan: da's wel zo aardig en makkie), braaf overgenomen worden. Grappig!
See you later!
Gave layout heb je trouwens, zag het al eerder en heb de mijne ook maar eens uit de wintersferen gehaald.

groetjes, Ellen

Het zonnetje in huis zei

Hallo Yvon,

Proficiat met de award !

groetjes, Jaimie

Yvonne zei

Hoi Yvon,

Ik waardeer het heel erg dat je aan mij gedacht hebt! Maar ik heb besloten geen awards meer te plaatsen. Hoop dat je dit niet verkeerd begrijpt hoor, vind het harstikke lief van je! Dank je wel voor al je lieve berichtjes die je steeds op mijn blog plaats, daar ben ik erg blij mee.
groetjes Yvonne

Alina zei

dank je wel, Yvon, voor de mooie award, leuk dat je aan mij denkt!
groetjes, Alina