donderdag 12 augustus 2010

Royal Beauty Waltzes

Hallo allemaal,

Heb vandaag heerlijk 2 kaartjes kunnen maken en vandaag laat ik jullie de eerste zien.

Dit achtergrondje heb ik ergens van het internet geplukt en vond het wel heel toepasselijk bij het afdrukje. Het papier is een oudje, weet dus ook niet meer welk merk het is. Volgens mij heeft het ooit in een blok van het kruidvat gezeten.




Verder heb ik weer gekleurd met mijn derwent's, stickels, bloemen en brads gebruikt.




Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.

3 opmerkingen:

Me zei

Prachtig kaartje,mooie kleuren zo bij elkaar.
Stempeltje ook mooi ingekleurd.

Grtjss Marjon

Het zonnetje in huis zei

Hallo Yvon,

maar aléé ség, wéér zo een schoon'tje en uw inkleuren is ook mooi!
En super dat papier erbij gekozen zo!

groetjes, Jaimie

susie zei

Wauw Yvon , jouw kaartje is absoluut PRACHTIG !!

groetjes Susie