woensdag 28 september 2011

Christmas

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens een kaartje van mijn kant. Zat/zit de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel door allerlei toestanden (werk, zoon) en had dus helemaal geen zin om kaarten te maken, maar.... vandaag heb ik een goede dag dus ik dacht, ik probeer het weer eens.

Ik heb van de week bij het Kruidvat zo'n leuk papierblok gekocht, helemaal super. Ze hadden er ook bijbehorende brats bij, dus die heb ik ook maar gelijk aangeschaft. Verder hadden ze nog hele leuke clearstempels, speciaal voor de kerst, ook maar aangeschaft.
Het papier op dit kaartje komt dus uit dat blokje, ik heb het telkens gemat op wit cardstock en alles op elkaar geplakt.



Verder heb ik weer een Magnolia gebruikt van de kerstserie van vorig jaar, ze blijven leuk. Op dit moment loopt er een challenge bij Alles met en over kleuren met Derwents en de challenge is paperpiercing, of is het nu paperpiecing?? Ik had dit nog nooit gedaan maar wat is dat leuk, al zeg ik het zelf. Dus een gedeelte van je stempelafdruk niet inkleuren maar beplakken met designpapier.



Verder heb ik lekker veel stickels gebruikt, een paar sneeuwvlokjes erop geplakt en ook een paar blommetjes.
Met dit kaartje wil ik dus graag meedoen met de challenge van Alles met en over kleuren met Derwents: paperpiecing.
Ben heel benieuwd wat jullie van deze creatie vinden en wil nogmaals iedereen hartelijk danken voor de lieve commentaren die ik telkens krijg op mijn kaartjes. Dat doet een mens goed.

15 opmerkingen:

Neline zei

prachtige kaart weer Yvon, leuk gedaan met het papierpiecing.
groetjes
Neline

Marjolein zei

Hij is weer leuk hoor Yvon! Ik heb toevallig hetzelfde papier blokje meegenomen, dus je zult hem bij mij ook nog wel langs zien komen.

Groetjes, Marjolein

Liz's creative corner zei

Yvon, love this hun, fab paper piecing, lovely papers and layout, hugs Liz xx

Janny zei

Het is inderdaad prachtig papier, ik ga morgen ook maar eens even kijken.
Trouwens je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
lieve groetjes Janny

Marianne Reijgersberg zei

Hé wat naar, dat je niet zo lekker in je vel zat. Maar dit kaartje is schitterend geworden. Ik hoop dat je door je nieuwe aankopen weer wat zin krijgt en je beter gaat voelen.
Groetjes Marianne

Joukje zei

Leuk hé dat paperpiercing.
Mooi geworden hoor!
Bedankt voor je deelname bij derwent

Ellen zei

Heel erg leuk kaartje! Leuk papier en details. Was gisteren ook in het Kruidvat, maar heb de papierblokjes gemist, vast niet goed gekeken. De brads heb ik wel, leuk zijn ze.

groetjes, Ellen

Marlies zei

Een hele mooie kaart en heel leuk effect met de paperpiecing. Ik heb heb gisteren ook drie verschillende blokken gekocht bij de kruidvat, het is inderdaad heel mooi papier!
groetjes, Marlies

Yvonne zei

Wat een schatje Yvon!
groetjes Yvonne

Amy zei

This is beautiful Yvon, love the papers you've used and that her gown matches the strip of paper behind her...very cool looking! Awesome card!

Dina zei

wat een prachtige kaart en leuk papier zeg,jammer dat ik niet in nl woon, bedankt voor je deelname bij derwent

Kirsty Vittetoe zei

thanks for sharing!
Thanks for visiting the Pixie Blog and for the shout out for Pixie, good luck with our Oct giveaway.
We are celebrating our birthday with lots of special, do stop by and check it out for great deals!

Chelsea zei

Hi Yvon, Tilda's paper pieced dress looks awesome! Lovely card.

Hugs and Love.

Jopie zei

Vervelend dat je niet zo lekker bent maar hopelijk lukt het je weer om te gaan knutselen.
Je kaart is prachtig gemaakt.
groetjes jopie

Kiki zei

Hi Yvon, your card looks gorgeous! The paper is fantastic and the paperpiecing is really fabulous!

Have a nice weekend.

Hugs, Kiki