zondag 5 december 2010

Blogaward

Zie ik net dat ik mijn eerste blogaward heb gewonnen!! Dank je wel Marjolein voor deze award.

Nu moet ik 8 dingen over mijzelf vertellen, dat wordt moeilijk, ben nml. niet zo'n prater.
1. Mijn gezinnetje is alles voor mij.
2. Ik hou van lekker eten zoals chili con carne, een lekkere ovenschotel maar ook pannenkoeken.
3. Ben gek op onze beestenbende, 4 katten en 2 ratten.
4. Ben erg besluitloos, kan echt uren doen over 1 kaartje.
Zijn we er al???
5. Ik hou van politie-series en dan vooral Criminal Minds en Criminal Intent. Geweldige series.
6. Ben vrijwilligster op de school van mijn zoon en doe dat met erg veel plezier.
7. Ben gek op het kleuren van stempelafdrukjes.
8. Zou het liefst de hele dag shoppen in hobby-winkels maar helaas laat mijn portomoneetje dat niet toe.
Pffff, dat koste best wel wat moeite zeg.
Ik mag deze award nu doorgeven aan maximaal 8 bloggers. Het worden Ellen, Jaimie, Susie, Angela en Marjon.
Dames, jullie verdienen het.

3 opmerkingen:

Ellen zei

Jeetje Yvon, een hele verrassing hoor! Ik voel me nu al bijna een echte blogger. Uit jouw bericht begrijp ik dat ik 8 dingen over mijzelf moet vertellen? Maakt het uit wat voor dingen? En dat ik de award op mijn beurt weer mag doorgeven aan max. 8 bloggers?
En is het de bedoeling dat binnen een bepaalde tijd te doen? Je ziet, ik ben nog een groentje wat dat betreft! Ik hoor het wel.
groetjes, Ellen

Ellen zei

Hoi Yvon,
Gefeliciteerd hè, met je award en wat een eer dat je 'm vervolgens ook aan mij doorgeeft! Hartstikke bedankt. Ik weet eigenlijk niet helemaal wat nu mijn 'plichten' zijn. Ik begrijp dat ik 8 dingen over mijzelf mag vertellen? Maakt het nog uit waarover? En ik mag de award op mijn beurt ook weer doorgeven. Ga ik ff over nadenken: komt goed!
groetjes, Ellen

Het zonnetje in huis zei

Hallo Yvon,

Yvon, dank u !

Oh, ik word nu wel wat verlegen, want ik heb hem ook net van Miriam gekregen,

Groetjes, Jaimie