donderdag 27 oktober 2016

Winter wonderland

Hallo allemaal, ben ik weer met een kaartje.
Vandaag heerlijk zitten freubelen op mijn onverwacht vrije dag. Zalig.
 Ik heb de vlaggenmal van DDD gebruikt en uitgeknipt met kraftpapier, daarop een kleiner maatje gemat met wit cardstock en daarop weer een kleiner maatje uit het mooie papier van Maja.
De cijfers zijn ook van DDD.
Dit stempeltje laatst bij Doe@ding gekocht maar kan even niet kijken welk merk het is want ik zit warm beneden op de laptop en mijn spullen liggen inmiddels boven.
 De bloemetjes uitgestanst en bewerkt met "sneeuw". Oei, pareltje zit een beetje scheef.
De boompjes heb ik kant en klaar uitgestanst gekocht en zijn volgens mij van Magnolia. De randjes bewerkt met distress inkt Vintage Photo en ook lekker wat "sneeuw" erop geplakt.

Tot de volgende x weer.

Lieve groetjes, Yvon

Geen opmerkingen: