maandag 30 september 2013

Hieper de Piep Hoera

Daar ben ik weer met een kaartje.
Vorige week waren mijn zussen jarig en daar moesten natuurlijk kaarten voor gemaakt worden.
Vandaag laat ik jullie de eerste zien.



































Het is wederom weer een Magnolia geworden en wat was ze leuk om in te kleuren. Heb het weer heerlijk met de potloden gedaan.
Het papier dat ik heb gebruikt is ook van Magnolia en heb ik telkens gemat op kraft.




































Ik heb haar schortje met stickels bewerkt en met de perlenpen stipjes om Tilda heen gezet.
Uitgestanst met een ovaalstans met daaronder een stans van...... (dat is het vervelende als je dat niet gelijk noteert en alles weer netjes opgeborgen zit in de kast).



























Een stukje lint eronder van de Action en een bloementoef uit mijn voorraad.
O ja, en de vlaggenstans is van LaLaLand craft, had ik ook nog voor mijn verjaardag gekregen.
Zo leuk.

Van de week show ik jullie het kaartje voor mijn andere zus, maar die moet ik nog op de computer zetten.

Ga nog even lekker bloggen. Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes, Yvon
















2 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Gefelicteerd hoor en je kaartje spat weer van het scaherm hij is prachtig weer~!

martine zei

Hee, dat is mijn kaartje!!!!! Hij is erg leuk en ben er blij mee....