zondag 24 februari 2013

Joehoeee

Gelukkig lukt het me nu weer om mijn foto's op mijn laptop te plaatsen.
Jeannette, als ik jou niet had was ik waarschijnlijk nu nog op zoek naar de installatie-cd van mijn camera. Dank je wel!!
Toen moest ik nog op zoek naar een leuk programma dat van die leuke randjes om je foto's maakt. Nog niet echt gevonden wat ik zocht, maar voorlopig kan het ermee door.

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een stempel van LOTV.
Zo schattig, die twee meiden. Ik heb ze ingekleurd met de flexmarkers in lekkere zachte kleurtjes. Het papier is dan weer wel van Magnolia en dat is allemaal gemat op kraft.
Verder heb ik een parellint gebruikt langs de rand en heb ik hier en daar wat stickels verwerkt.
 
 
Verder natuurlijk nog een bloementoef erop en een charm van een libelle erbij.
 
Ben heel benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden. Ik hoop dat ik de volgende wat sneller kan plaatsen maar zit op dit moment weer heerlijk in de lappenmand. Het griepvirus waart weer heerlijk rond in huize Tas.
 
Dank jullie wel voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart maar weer.
 
 
Lieve groetjes, Yvon



 

5 opmerkingen:

Jeannette zei

hoi Yvonne, gelukkig is het dan toch nog goed gekomen haha, het is een plaatje van een kaartje geworden Yvonne, echt een schatje, en zulke leuke "frutsels" zitten erop. En wat je zoekt zijn frames, ik doe het ook wel met mijn tablet en dan stuur ik het door naar mijn pc, maar misschien heb je het programma ook wel voor op de laptop, even googelen misschien op fotoframes? succes in ieder geval en sterkte met de ziekenboeg, groetjes Jeannette

marion zei

Wat een lieffie, prachtig, liefs, Marion

martine zei

Hoi zus, of moet ik zeggen "Jolanda"...haha. Ik vind je kaartje lief, maar er kunnen best wel meer bloemetjes op hoor.....Ik doe mijn foto's trouwens via photo scape.Heb je ak met je nieuwe stempels gestempeld? Ik ga morgen die grote zuster doen. Ben benieuwd.....groetjes

Inger Harding zei

Ooooh this is just so sweet and beautiful Yvon!!!
Love it!
Have a nice day :)

♥ Hugs, Inger

Crafteezee zei

Adorable, I love these stamps.
Hugs Tracy x