zaterdag 20 mei 2017

Summer

Vandaag start er een nieuwe challenge bij The Sketchy Challenges en het thema is SUMMER, 
Heerlijk, zomer, heb er zo'n zin in......
 Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja Designe uit de serie Sofiero, prachtig papier.
 De plaatjes zijn van dezelfde serie: Ephemera. Ik heb  haar ingelijst in een lijstje van de Action.
De bloemetjes komen uit mijn eigen voorraad, de tekst heb ik met Word gemaakt en uitgestanst met de stansjes van Crealies.

Ik hoop zo dat jullie allemaal meedoen. Er is weer een hele leuke prijs te winnen van
                                                          

Ook loopt er een DT-call bij ons, dus vind je het leuk om in een DT-team te zitten, kijk dan op het blog van The Sketchy Challenges voor alle info en wie weet kom jij ons team versterken.

Wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend en lieve groetjes weer,

Yvon

1 opmerking:

Ellen zei

Gezellig kaartje! En wat is het lijstje leuk zeg. Laat de zomer maar komen!!

groetjes, Ellen