vrijdag 5 augustus 2016

Summer

Hallo allemaal,

Het was de bedoeling dat deze kaart op 1 augustus op mijn blog geplaatst zou worden maar ik heb denk ik toch iets fout gedaan. Nog maar eens oefenen dus.

Dit is mijn reminder-kaartje voor de challenge bij My Besties Deutschland waar het thema is: Zomer, Zon, Zee en Strand.
 Het roze papier komt uit een blokje van de Action (daar is tie weer) en zo ook de houten ornamentjes en de stempel.
 Verder heb ik deze fluffy Bestie ingekleurd met de derwentpotloden en weer lekker veel stickels gebruikt.
De letters zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz.
Hier zijn de glitters weer goed te zien.

Ik hoop dat jullie nog zin hebben om een kaartje voor deze challenge te maken. Zo ja, dan zien we die graag verschijnen.

Prettig weekend allemaal en lieve groetjes, Yvon

Geen opmerkingen: