zondag 3 juli 2016

Relax

Hallo,

Vandaag laat ik jullie mijn reminderkaartje zien voor de challenge bij My Besties Deutschland.
Een heerlijk relax kaartje.
De mal is van DDD en daarop een papiertje uit het blok van Joy, Wood Texture. De dame in kwestie heb ik gekleurd met de Derwent potloden.
 Ik heb zelf geen mal met vlinders dus ik ben even naar mijn moeder gegaan (zo fijn als je allebei dezelfde hobby hebt) en haar mal even geleend.
 Hier en daar wat glitter met mijn nieuwe wink of Stella Brush, moet alleen nog wat oefenen want je ziet het niet zo goed.

Ik hoop dat ik jullie een beetje geinspireerd heb en dat jullie allemaal gezellig mee doen. Je hebt nog tot 14 juli a.s.

Lieve groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

Marlies zei

Een prachtige kaart! Echt zomers! Nu het weer nog haha. groetjes, Marlies

Ellen zei

Kom maar op met die hangmat, haha! Erg leuke kaart Yvon, mooi gekleurd.

groetjes, Ellen