vrijdag 12 februari 2016

Kerstkaartjes

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens een blogpost van mij, maar ik heb niet stil gezeten hoor. Er is genoeg dat ik jullie nog wil laten zien. Maar eerst wil ik het grote nieuws vertellen dat ik gevraagd ben om DT-member te worden bij Sherri Baldy's Besties inkleuren met Distress inkt en potloden. Hoe gaaf is dat. Vind het echt helemaal super en binnenkort zal ik dus ook kaartjes met de Besties gaan showen hier.

Ik hoop dat jullie allemaal een bezoekje brengen aan het challenge-blog en lid willen worden en natuurlijk dat jullie mee gaan doen met de challenges. Zie ik jullie daar?

Hieronder een aantal foto's van kerstkaarten die ik nog niet had laten zien.
Heb nog een aantal kaarten om te showen maar dat komt morgen wel anders wordt dit een hele drukke post.







 Dank jullie allemaal weer voor jullie bezoekje en ik zou het heel leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten.
Tot de volgende post.


Liefs, Yvon




1 opmerking:

Antoinette Voorn zei

Heel gaaf kerstlabel Yvon! Prachtig versierd ook met je bloemen xxx