zaterdag 3 januari 2015

Nog wat kaartjes die ik de afgelopen tijd gemaakt heb......

Hallo allemaal,

Weer even een berichtje van mij. Heb de afgelopen tijd niet helemaal stil gezeten, maar echt veel gefreubeld heb ik ook niet.
Wilde toch wel weer even een kaartje laten zien. Het worden alleen plaatjes want ik weet niet meer welk papier ik heb gebruikt maar natuurlijk wel weer een Magnoliaatje. Deze is ingekleurd met de distressmarkers. Verder een lintje en wat bloemetjes.




Deze 2 kaartjes heb ik gemaakt bij Doe@ding olv Angela van Dorp, lekker samen met mn moeder en zus aan de freubel. 

Dit was het weer. Ik hoop dat ik snel weer wat kan laten zien, heb zoveel ideetjes, alleen ze komen er nog niet echt uit.

Liefs, Yvon

1 opmerking:

Ellen zei

Je bent in ieder geval lekker bezig geweest! Je kaarten zijn hartstikke leuk geworden. Ik hoop je dit jaar wat vaker tegen te komen hoor!

groetjes, Ellen