zaterdag 2 april 2011

Question

Hallo allemaal, Wat een heerlijk weer is het toch vandaag. Vanochtend de voortuin lekker gedaan en nu even bloggen. Ik heb eigenlijk een beetje een brutale vraag en durf hem niet zo goed te stellen, maar ik doe het toch. 11 april wordt onze zoont Gijs 10 jaar en nu is het zo dat mijn kinderen altijd alleen maar een kaartje van Opa en Oma krijgen en van mijn zus, en natuurlijk van ons. Groter is de familie eigenlijk niet. Nu lijkt het mij leuk dat hij op zijn 10de verjaardag (eindelijk de dubbele cijfers) wat meer kaartjes zou krijgen en daarom zou ik willen vragen of er dames zijn die hem misschien een kaartje willen sturen. Hij (en ik) zou het echt geweldig vinden. Je kunt mij een berichtje sturen voor het adres. Zo, dat is er uit. Pffff. Ik ga nog even wat inspiratie opdoen bij iedereen en dan misschien nog even een kaartje maken, maar ik ga ook nog even van het zonnetje genieten. Dank jullie wel voor jullie bezoekje en geniet van de zon.

2 opmerkingen:

Marjolein zei

He Yvon,

Tuurlijk wil ik Gijs een aakrtje sturen. Mail me het adres even, dan zorg ik ervoor dat 'ie op 11 april in de brievenbus ligt.

Lekker he dat weer! Wij hebben net ook even wat plantjes erin gezet en de haag gesnoeid. En nu beentjes omhoog en genieten.

Groetjes,
Marjolein

Ellen zei

Ook ik ga mijn best doen! Hoop dat ik deze week tussendoor een gaatje kan vinden.

groetjes, Ellen