woensdag 3 november 2010

Goede avond allemaal,

Zoals jullie weten heb ik de candy van Angelique gewonnen en gisteren had de postbode de stempel al afgeleverd. Het lijkt overtoom wel.
Ik heb er het volgende kaartje mee gemaakt. Het papier dat ik heb gebruikt is van GCD studio's en heet Joyful Peace Collection. Op de foto komen de kleuren helaas niet zo mooi tot hun recht maar het bolletjespapier is groenig en het stukje cardstock achter de songtekst is zacht roze.



Tilda heb ik deze keer ingekleurd met Distress Inkt maar omdat ik nog niet zoveel kleurtjes heb, heb ik het een beetje simpel gehouden. Verder heb ik er een lintje opgeplakt, pareltjes en bloemetjes. Ook heb ik nog stickels op de vleugeltjes gedaan.



Ik vind dit zo'n lief stempeltje dat ik gelijk ook aan het kleuren ben gegaan met de Derwentpotloden, maar die zien jullie een andere keer.

Iedereen nog een fijne avond en tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Yvon,

Leuke kaart en inderdaad mooie stempel is dit, ben benieuwd naar uw andere creatie ermee.

groetjes, jaimie

Sieta zei

Hallo Yvon, wat maak jij leuke kaarten, ik heb hier eens eventjes rond gekeken.
Ik ben volger geworden, kom je ook eens op mijn blog kijken? en als je volger wilt worden vind ik dat supper.
Groetjes Sieta
http://creamutskaartjes.blogspot.com

Angelique zei

prachtig is de kaart met dat lieve engeltje! leuk hoor dat je er meteen iets mee hebt gedaan!