vrijdag 22 oktober 2010

Think Pink

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt in de kleur roze (zacht).
Het papier is van My Mind's Eye en het stempeltje is dit keer van Hängler Stängler, ook zoooo leuk. Ik heb haar ingekleurd met de derwent potloden en stickels in de bloemetjes van haar haarkrans gedaan en op haar truitje.

Hieronder is dat wat beter te zien op de foto.
Ik wilde met dit kaartje meedoen met de challenge van Just Magnolia, maar ik heb er geen magnoliaatje opgedaan dus dat gaat niet door, die promoten de campanje van Borstkanker. Ik vind het heel belangrijk om daar even bij stil te staan want je weet maar nooit. Meiden controleer jezelf regelmatig, het is zoooo belangrijk.
Iedereen een heel fijn weekend en leuk als jullie een berichtje achterlaten.


2 opmerkingen:

Angelique zei

Dat is zeker een goed doel zeg!! Je kaart kan dan wel niet meedoen maar is wel heel erg mooi, ook prachtig gekleurd!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Yvon,

Wat heb je er weer veel en mooie kaartjes opstaan en oh een kitten in huis, zo leuk en die zal inderdaad wel alles leuk vinden, hihi

Groetjes, Jaimie