zondag 12 september 2010

Karel Bedankt

Hallo allemaal,

Mijn zoon, Gijs, zit sinds kort op wielrennen en gisteren hadden ze een bbq. Helemaal leuk natuurlijk. Nu wilde de kinderen Karel, de trainer, een cadeautje geven en mijn man had tegen de moeders gezegd dat ik dan wel een kaartje zou maken waar alle kinderen hun naam op konden zetten. Jaa, jaa.

Ik vond het erg moeilijk want ik ken Karel net 3 weken en een kaart voor een man, daar heb ik toch al moeite mee.

Dit is het eindresultaat geworden, maar ik mis iets, en ik weet niet wat. Bloemen vond ik niet passen, maar dan....... Suggesties zijn van harte welkom.



Nog een fijne zondag allemaal en tot de volgende keer.

1 opmerking:

Het zonnetje in huis zei

Hallo yvon,

Ik vind het een geslaagde kaart , waarom mis je er iets aan, het is toch nmannelijk zo, en anders misschien nog brads in de bijpassende kleur?
Maar ik vind het ,persoonlijk, zo goed genoeg.

Groetjes, Jaimie